alicebremberg

00:03

Ny solhatt som jag fick i studentpresent, från Åhlens

Nu är jag tillbaka i Sverige igen, känns otroligt bra. Firades med en sjuk utgång igår, helt död idag. Ska försöka återhämta mig med lite sömn nu, en väldigt bra helg väntar innan Barcelona på tisdag! Vi hörs :)

11:00

I lördags så tog vi bilen för att åka mot källorna i Saturnia, såhär fin var utsikten påväg dit!
Framme vid källorna, så fint
Min syster ville inte vara modell så här är en bild på mig istället :)
Vattenfallet ovanför källan!
Sen åkte vi mot en liten by som hette Scansano för att äta lunch
En jättemysig by med världens finaste utsikt
Dock så var allting stängt på grund av siestan så vi fick åka tillbaka till hotellet istället
Vi gick till en restaurang i närheten och åt pizza! Nu ska vi åka till Florens för att utnyttja sista dagen på stan, imorgon åker vi hem till Sverige igen..

18:11

Två bilder tagna vid solnedgången på stranden, har på mig en klänning från Zara som jag köpte någon vecka innan studenten. Den är inte så speciell egentligen men det är verkligen den perfekta sommarklänningen, man kan både ha den på stranden och när man går ut!

22:32

Här kommer lite blandade bilder från resan! Solnedgången nere vid vattnet första kvällen
Frukost på hotellet, äter yoghurt och chokladcroissant med färsk frukt varje dag men nu syns ju mest den tråkiga yoghurten..(man kan skymta det goda i bakgrunden!!)
Anna under middagen ikväll!
Italiensk buffé <3
Promenaden ner mot stranden
Lite blandat småplock
Jag!
Åt råbiff till middag en kväll, den var inte så god men det var fint upplagt i alla fall :)
Kvällssol på hotellområdet! Nu har vi precis varit och ätit middag och sen varit nere på stranden och fotat lite. Vi är alla helt slut efter att ha solat hela dagen så imorgon ska vi åka iväg till en källa uppe i bergen och bada. Vi var där för ungefär 12 år sen då jag var ganska liten men jag har fortfarande ett svagt minne av hur fint det var så hoppas på att kunna ta massor av fina bilder. Vi hörs!

16:02

Shortsdress från Topshop och väska från Gina Tricot!

Har varit så mycket roligt som hänt senaste tiden att jag helt glömt bort bloggen. Det bästa har varit Jossans student (flaket!!) och Summerburst. Just nu befinner jag mig i Italien med min pappa och syster, vi solar, badar och äter god mat. Passar på att vila upp mig efter allt festande och ladda om lite inför Barcelona när jag kommer hem!

14:08

I onsdags så tog jag studenten och det var så jävla fantastisk, här kommer en liten bildbomb!
Vid 8 så möttes klassen upp för en gemensam champagnefrukost hos Denice!
Alexandra, Matilda, Amanda och Emma
Denice, Annika och Erika
Champagne och jordgubbar!
Jag och Erika, så taggade och glada
Saga!
Skål!
Denice, Emelie, Hanna och Sofia!
Några av dom få killarna i klassen, Samuel, Marcus och Magnus!

Sara!
Vid 9 så gick vi till skolan för att få våra betyg, lyssna på lite tal och bli fotograferade. Här är hela klassen <3
Jag och Erika!
Vid halv 1 så hade vi vårat utspring, lyckades att inte ramla med klackarna, så nöjd haha
Såhär glad var jag över att ha tagit studenten och av att jag fick massa champagne haha <3
Lycka!! Sen åkte vi flak och det måste vara något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv
Efter flakåkning och en dusch efter all öl så samlades min familj+mina kusiner på en tapasrestaurang för att äta studentmiddag!
Så gott! Sen åkte jag och Frida iväg på studentfest hos Emelie i min klass.
SÅ BRA KVÄLL OCH DAG TACK ALLA <3

23:15

Ikväll var jag och Erika och åt halstrad råbiff på Vau De Ville, imorgon har vi studentmiddag och på onsdag TAR VI STUDENTEN!!! Dör.

15:20

Åkte till Göteborg i torsdags för att vara med på min kusins student som var igår, hade på mig klänning från Zara, skor från Topshop och skinnjacka från H&M. Nu är jag på tåget påväg hem, ikväll ska vi fira min älskling som fyllt år med middag och utgång. Mycket kul som händer nu, och detta väder <3